Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
framfotsdifferensial till Kinvaras
Saucony har gjort ett starkt intr?de i kategorin l?tta skor med l?pskor med sin nya version av Saucony ProGrid Kinvara. Jag har inte b?ra Kinvara sj?lv, men ord fr?n n?gra v?nner ?r att det ?r en v?ldigt fin sko - l?tt och v?lbyggd f?r l?pare p? mellanfot / framfot (du kan l?sa en Kinvara-recension av mina kompisar Thomas och Steve ?ver p? dailymile www.tobiasstiftung.de/Nike-Air-Max-90-Damen-Rosa-c-52_103.html Community Blogg) .N?got som tappats av den tunga marknadsf?ringen som sl?pptes i Kinvaras sl?pp var nyligen sl?ppt av en annan sko www.jaimemaregion.fr/nike-air-max-90-c-40/nike-air-max-90-homme-c-40_42/ fr?n Saucony som kanske tilltalar ?nnu mer minimalistiska l?pare - Saucony Grid Type A4 racing flat. En l?sare skickade mig bara ett e-postmeddelande (tack Todd!) Som indikerade att han provade ut Grid Type A4 och t?nker mycket starkt p? det som en sl?ende skon i fotfoten / framfoten. F?r Saucony-fans som ?r oroliga f?r Kinvaras totala h?jd (f?rutsatt att det finns m?nniskor f?rutom mig som faktiskt uppm?rksammar saker som det h?r!), Kanske Grid Type A4 bara ?r skon f?r dig. A4 ?r inte bara l?ttare ?n Kinvara (den v?ger in vid 6,3 oz mot Kinvaras 7,7 oz - b?da v?rdena f?r m?ns storlek 9), men den ?r bara sitter n?rmare marken (13 mm h?lkudde, 9 mm framfots kudde i A4 mot 18 mm / 14 mm i Kinvara). www.alanadavies.co.uk/Nike-Air-Max-90-Mens-c-43_44.html Med en h?l-t?-droppe p? bara 4 mm verkar Grid Type A4 verkligen som en lovande kandidat f?r sl?ende l?pare mellan foten och framfoten. En www.jaimemaregion.fr/nike-air-max-90-c-40/nike-air-max-90-femme-c-40_41/ av de unika och intressanta funktionerna i A4 ?r det faktum att den har ett dr?neringssystem inbyggt i sulan - Om du tittar p? bilden nedan kan du se de ovala h?len som omkretsar den inre delen av sulan. Jag kan t?nka p? flera t?vlingar i mitt senaste f?rflutna d?r dessa skulle ha kommit mycket praktiskt. Vet inte mycket annat om denna sko (annat ?n att det verkar f?r dyrt f?r en l?genhet till en MSRP p? $ 95,00 - Uppdatering: tack till Lisa i kommentarerna f?r att p?peka att det s?ljer f?r 79,95 dollar p? Running Warehouse), men det ser ut som om det har potential att bli ett annat starkt erbjudande fr?n Saucony - om du har provat det och har tankar, k?nn dig fri att l?mna en kommentar. Jag bara www.tobiasstiftung.de/Nike-Air-Max-90-Damen-Schwarz-c-52_104.html kom tillbaka fr?n min f?rsta k?rning i dem och ?ven om det ?r lite tidigt att ge en grundlig recension, m?ste jag s?ga att om de forts?tter www.domoreso.fr/Nike-Air-Max-90-Femme-Rose-c-13_99.html att k?nna / prestera som de gjorde idag, kommer de definitivt att vara min prim?ra springsko under l?ng tid fram?ver . Jag har g?tt igenom otaliga sneakers (Brooks Launch, Nike Free Run +, Saucony Kinvara och Newtons, senast) i ett f?rs?k att hitta r?tt sko f?r mig. L?ngs v?gen fick jag veta att det st?rsta hindret f?r mig var den upph?jda h?len som de flesta l?pskor tycks ha. Att bli av med en stor h?l till?t mig att b?rja springa i en mer naturlig barfota-liknande form. A4: erna, medan de har en mycket lik h?l / framfotsdifferensial till Kinvaras, (4mm), ?r lite n?rmare marken och har lite mindre d?mpning, men det verkar bara kyligt nog f?r att vara v?ldigt bekv?m. J?mf?rt med Kinvaras, tror www.armagilus.fr/Nike-Air-Vapormax-Femme-c-79_80.html jag att dessa kan vara ett b?ttre val f?r n?gon som verkligen f?rs?ker springa mer fram?t och k?nner verkligen marken f?r att f? feedback och www.matthieugranier.fr/nike-air-max-2017-c-16/nike-air-max-2017-femme-c-16_17/ h?lla sig uppe i sin form. Men jag hade enorma h?llbarhetsproblem med den h?r skon. Jag har ?lskat Saucony's A-serie, men jag tror att de gjorde ett stort misstag p? yttersula p? A4. Visst ?r min fotsteg inte perfekt, men jag tror inte att det ?r fruktansv?rt. Jag landar p? utsidan av min fot och rullar in?t, som jag tror att de flesta g?r. Efter 65 mil hade jag slet triangelns yttersulabitar p? utsidan av mittfoten, och 80 mil k?rde p? rent mellansulaskum. Jag vet att det h?r ?r l?genheter, men jag f?rv?ntade mig mer ?n 80 mil av dem. Jag skulle vilja se hur h?len www.philshotton.co.uk/Nike-Air-Max-Classic-BW-Mens-c-35.html ser ut p? bilden ovan. Jag har ocks? blivit lite besviken ?ver yttersulamaterialet p? ett par fastwitch 4s. Min framfota ?r n?stan www.tobiasstiftung.de/Nike-Air-Max-270-Damen-Rosa-c-49_97.html borta och h?len ser ny ut. Jag ?r inte s?ker p? avst?ndet som jag l?gger p? dem men jag roterar skor och de varade betydligt mindre tid ?n andra. Jag har ocks? b?rt Sauconons A2-skivor, som jag inte ans?g vara s?rskilt l?ngvariga, men med tanke p? pris / vikt / komfort skulle jag ha k?pt dem igen. Jag t?nkte / t?nkte p? dessa skor men jag kanske undviker dem.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Research Chemicals forum

Quick Links

User Links

Advertise