Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hebben een nieuw patroon van strategisch g
2019 - Volg je training en stel doelen met twee nieuwe colorways van de Nike Metcon 4 XD, de ultieme www.enummervrij.nl/Nike-Air-Max-95-Dames-c-25_26.html schoen voor tillen en intensieve training. The2019 - De eerste in een reeks wekelijkse pregame-schoenplaatjes voor Odell Beckham Jr., ge?nspireerd door zijn favoriete Nike-schoenen, deze speciale versie van de Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat krijgt een iconisch kleurenschema uit 2011.
De schoenplaat verschijnt tijdens het pregame van de thuiswedstrijd van Cleveland Browns op 8 september tegen de Tennessee www.avamedicus.de/Titans.2019 - De exclusieve Jordan Air Latitude 720 LX voor dames met Swarovski?www.bendermarine.se/  wordt geleverd in een rood en bovenwerk en schittert helder met de toepassing van 1.000+ dual -afgewerkte Swarovski (?) -kristallen geplaatst op de door Air Jordan VIII ge?nspireerde riemen, waardoor het silhouet van Jordan Brand Flight Utility verder evolueert. Een eerste Jumpman x Swarovski? hangtag in zijn soort draagt ??bij aan www.mmreinigung.de/Nike-Air-Force-1-Damen-c-1_2.html het verhoogde vakmanschap van de limited-edition stijl. 6 september 2019 - Elk van de SK SK-trainers van Skepta deelt een element van zijn persoonlijke verhaal, van reizen naar Marokko tot bouwen een fanbase in Parijs - en de SK SHOX is geen uitzondering. Het heeft echter een meer transcendentale toon dan de drie eerdere Air Max-gebaseerde releases.
De SK SHOX gaat over het vinden van geloof in grenzeloze kansen. In 2018 www.bendermarine.se/Adidas-Ultra-Boost-Dam-c-70_71.html kreeg Skepta een leiderschap in de thuisstaat Ogun van zijn ouders in Nigeria. Nigeriaanse hoofdschepen worden gegeven als erkenning voor een positieve bijdrage aan het welzijn van de gemeenschap. "Het deed me beseffen dat iedereen een leider zou kunnen zijn, maar sommige mensen zijn grootgebracht zonder te denken dat ze dat kunnen," zegt hij.
Het ontwerp van de schoen breidt deze gedachte uit in de samenvatting. Het www.lavonjarg.de/Nike-Air-Max-97-Damen-c-40_41.html bevat elementen van Skepta's Nigeriaanse erfgoed om zijn familiale respect te delen. "Ik ben er trots op dat ik mijn achternaam ken, en ik weet waar ik vandaan kom en mijn beide ouders zijn Nigeriaans", zegt hij. "Het ging erom Nike naar Nigeria te brengen en de kinderen de energie te laten weten."
Die energie is ook een energie die Skepta graag wil benutten in deze provocerende schoen, zodat iedereen het gevoel heeft dat www.enummervrij.nl/Nike-Air-Max-90-Dames-c-22_23.html www.aumrrotor.es/Nike-Air-Max-270-Mujer-c-16_18.html zijn dromen binnen handbereik zijn. De schoen wordt een kanaal om zijn standpunt te delen dat de toekomst grenzeloos is.
"Het is belangrijk om mensen te laten geloven dat ze zich koninklijk kunnen voelen - dat als ze hard werken, hun werk zal worden erkend en gewaardeerd en gevierd," zegt hij.
Skepta's keuze voor het SHOX-silhouet is geworteld in een specifiek geheugen. “Toen ik naar Manchester ging, rockten alle www.bendermarine.se/Nike-Internationalist-Dam-c-61_62.html kinderen met SHOX. Het was daar een echte straatschoen. Ik vond hun swag leuk - de windbreakers en de SHOX, "herinnert hij zich." Ik dacht: "Ja, laten we dat zeker doen", omdat ik me die reizen in het noorden altijd herinner. "
De Nike SK SHOX valt op 12 september op SNEAKRS in Europa, SNKRS in Azi? en Groot-China, en bij geselecteerde retailers. schoenen spelen gym leaderboards en krijt-krabbelde vloeren:
Schrijf uw WOD-www.bendermarine.se/Nike-Air-Max-90-Dam-c-22_23.html tijd of gewichtstoename met droog uitwisbare markeringen op de uitwisbare achterpanelen van de witte Nike Metcon 4 XD. Groene en blauwe kanten aglets en hielcaps vullen de colorway aan.
Tel je herhalingen en sets met krijt op de uitwisbare achterpanelen van de zwarte Nike Metcon 4 XD. Krijtachtige pastelkleuraccenten maken de look af.
De schoenen hebben een nieuw patroon van strategisch gezoneerde haptische print die www.lavonjarg.de/de duurzaamheid en stabiliteit over het bovenwerk verbetert.
Deze speciale edities van Nike Metcon 4 XD zijn nu beschikbaar in Groot-China op nike.com en brengen 11 februari uit voor Nike-leden in heel Europa, 14 februari voor Nike-leden in Noord-Amerika en 21 februari op nike.com en bij geselecteerde retailers wereldwijd .
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Research Chemicals forum

Quick Links

User Links

Advertise